Jag mötte Borg


Kommenterer

Postat av: Anonym

"Nej men där var tiden för frågestuden slut och nu var min talarlista tom, gud så passande". Hon måste ju ha varit blind som inte såg mig som satt fem meter framför henne med handen i vädret"

..och du som brinner för jämställdhet ser verkligen ingen annan koppling på detta?

Svar: Istället för att känna mig diskriminerad och gå hem och grina för det tog jag saken i egna händer och fick det resultatet jag ville ändå. Allt beror på hur man ser på saker, som utmaningar eller som något hopplöst. Vare sig jag blev diskriminerad eller inte så lät jag det inte stoppa mig. Kunde gått hem och skrivit ett inlägg om hur orättvist det var att jag inte fick ställa min fråga men gick istället fram och ställde den. Allt går om man vill!
Sally

2013-03-20 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här ↓

Lämna gärna en kommentar så svarar jag så fort jag kan :-)

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Bloggadress/hemsida:


Kommentar:

Trackback