Tidningen SPIONEN, skriven av Ung Vänster?


Kommenterer

Postat av: Johan

Åh herregud, detta inlägg är ju bevis på allt som är fel på vår generation. Blev tipsad till din blogg för ett gott skratt, men blev lite för skamsen för att garva. Ta dej ett sabbatsår, åk till typ Phuket några månader och festa av dej, sen kanske du förhoppnigsvis förstår varför Park Lane inte är med på någon lista för underhållningsaktiviteter.

och nej, jag är ingen bitter ung vänstermedlem eller liknande

2013-02-12 @ 00:26:39
Postat av: Gyllesnstjärna

Detta var bland det dummaste jag läst på ett tag, och då är jag inte ens vänster. Hälften av ditt inlägg handlar ju inte ett smack om någon vänster.

"Låt mig ta några exempel på de ”kulturella ljuspunkter” som pekas ut: Graffitikonst, pysselbord, alternativa iranska dokumentärer, scenkonst i industriella lokaler, himmelska vegetariska rätter, picknickkonserter osv. Men inte ett ord om vart jag ska gå som köttätande, houseälskande, mainstreamdansande, inte Che Guevara-älskande tjej. Inte ett ord om Avenyn eller något längre än två kilometers radie från Majorna. "

Haha, vad har dessa fenomen med någon vänster att göra? Du verkar vara en irrationell liten flicka som i den bästa av världar borde hålla sig långt borta från att leka politik. Sakerna du beskriver är kulturella fenomen, inte politiska, men som vanligt bland din sort klarar man inte av den gränsdragningen då man i mångt och mycket byggt sina politiska åsikter på känslor och rent trots.

Att man inte skriver om Park Lane är väl kanske för att stället redan är så känt, man vill ju tipsa om saker (ofta billiga saker) att göra som man kanske inte hade kommit på själv.

Skall jag tolka din signatur som att du skriver i egenskap av representant för MUF?

2013-02-12 @ 08:54:35
Postat av: sara

Det här är så OTROLIGT PINSAMT. Förvisso känns det betryggande att MUF består av sådana komplett idioter att de aldrig någonsin kommer vinna makt över de som har huvudet på skaft.

2013-03-16 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här ↓

Lämna gärna en kommentar så svarar jag så fort jag kan :-)

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Bloggadress/hemsida:


Kommentar:

Trackback