20 mars 2013


Kommenterer

Postat av: Anonym

hej!

Först vill jag bara säga att jag tycker du har fel i artikeln, på en rad grunder som redan skrivits på sidan. Men jag tycker att du har mer än rätt att få skriva vad du tycker.

Jag det är enormt fel att folk näthatar dig och skriver elaka saker, det ska ingen någonsin behöva få ta emot. Så en stor eloge för att du skrev och väckte en välbehövlig debatt om Spionens fokus (den delen håller jag med om).

2013-03-20 @ 19:41:55
Postat av: En "anonym feg hater"

Kunde inte hålla mig från att kolla in din blogg. Ser du ingen parallell mellan de kommentarer du fått och hur SD-anhängare uttrycker sig? Menar deras skitsnack om att vänstermaffian har tagit över ALL media. Jag läste kommentarerna på Spionen, de flesta var inte anonyma och argumenterade sakligt. Du vrider svaren så att de ska passa dig. Tom spionens redaktör skrev respektfullt om dig men du svarar med att alla som kritiserar är anonyms fegisar. Det är alltså du som inte kan ta till dig. Tramsigt att du gillar en kommenterar som är sjukt nedvärderande mot oliktänkande medan du själv tycke att alla oliktänkande är jättedumma som kritiserar dig. Jaja du är bara 19.

2013-03-20 @ 21:38:24

Kommentera inlägget här ↓

Lämna gärna en kommentar så svarar jag så fort jag kan :-)

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Bloggadress/hemsida:


Kommentar:

Trackback