Kuggade uppkörningen


Kommenterer

Postat av: Adam

Gjorde uppkörning jag med idag. Kuggade på en fånig grej som jag inte orkar gå in på men jag tänkte just på de du skrev om att han underkände dig på flera moment. Det är samma situation för mig. gjorde ett misstag medans allt annat var bra. Ändå stod de sedan enligt mig helt irrelevanta saker till detta "misstag" som han underkände mig på. Jag antar att trafikverket med deras "hårfina" regler kan väva in massa moment till ett misstag. Jag försöker inte bry mig om dem utan fokusera på vad han just sa var avgörande för att man blev kuggad. Sen vad din kontrollant säger om vänstersväng i rondeller har jag fått lära mig helt annorlunda. Du ska byta till högra körfältet när du är i höjd med sista refugen innan du svänger ut ur rondellen. Förstår inte hur han kunde underkänna dig för det...

Svar: Ja, det gäller nästan att ha tur för att klara det ibland..! Men det kommer säkert gå bra för dig nästa gång! Annars är det bara att försöka igen. Ingen big deal, många duktiga som blir kuggade flera gånger. En kompis till mig som kört SM i Gokart fick köra upp 5 gånger innan han klarade, kan hända även den bäste! Lycka till :)
Sally

2013-12-03 @ 00:59:10
Postat av: Adam

hahah ser nu att det här inlägget var ganska gammalt. Googlade runt lite så kom detta upp :P Skönt att se att någon annan har en liknande erfarenhet som mig.

2013-12-03 @ 01:02:28

Kommentera inlägget här ↓

Lämna gärna en kommentar så svarar jag så fort jag kan :-)

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Bloggadress/hemsida:


Kommentar:

Trackback