Träd på anabola


Kommenterer

Postat av: Evelina

Oj, vilka träd! D: haha, de var inte små!
Det låter så spännande att vara i Australien, men jag hade aldrig vågat åka -- min spindelfobi hindrar mig :(( det låter jättespännande dock! Vilken organisation åkte du med? ^^

Svar: Jag åkte med Study Abroad. Dom var riktigt dåliga dock, men de enda som hade samarbete med skolan jag ville till så hade inte mycket val.. Jag har inte sett en enda spindel än :D Bor dock i en storstad, men ändå ^^
Sally

2013-09-11 @ 13:45:26
URL: http://niemals.se
Postat av: Evelina

Jaså? :o är Study Abroad dåliga? Jag tyckte de verka rätt vettiga. Blueberry är nog den organisation jag tänkte åka med om jag hade kommit iväg men Study Abroad hade jag också funderat på! Vad gör dem dåliga då? :S Va skönt! Jag har hört att man måste skaka ur sina skor och såna saker innan man ska sätta på sig dem, ifall det finns en giftig spindel där i :o är det någonting du gör eller är det ett rykte? xD

Svar: De sa att jag inte fick läsa vissa specifika kurser på skolan, men när jag kollade upp det själv. 2 veckor innan vi skulle åka ner och hade sagt upp lägenhet/jobb osv. informerade dom att dom hade gjort ett misstag med min killes ansökan så han fick börja skolan 2.5 månader senare än beräknat. Eftersom vi inte hade något kvar i Sverige (jobb, skola, boende) så var vi tvugna att åka ändå i alla fall, och då tyckte de att Erik (min kille) skulle åka på ett turistvisum som man inte får jobba på. De tänkte liksom inte alls på att man kanske måste ha några pengar att leva på och jobba i tre månader... Sen sa deras olika rådgivare helt olika saker till oss och sa emot varandra. Tråkigt! Haha, nej det gör jag absolut inte! Hörde med det rycktet innan jag åkte, men ingen som gör det här.. :D
Sally

2013-09-12 @ 23:36:31
URL: http://niemals.se

Kommentera inlägget här ↓

Lämna gärna en kommentar så svarar jag så fort jag kan :-)

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Bloggadress/hemsida:


Kommentar:

Trackback